M0 autóút Nyugati szektor döntéselőkészítő forgalmi tanulmány forgalmi, állapot, engedélyezett, sebességgel, feltételező

M0 autóút Nyugati szektor döntéselőkészítő forgalmi tanulmány

2009

M0 highway west sector preliminary traffic study decision

Feladataink ebben a munkában:

M0 autóút nyugati szektor, 10. sz. főút - 1. sz. főút közötti szakasz tanulmánytervéhez, előzetes (környezetvédelmi) vizsgálati dokumentációjához, nyomvonal-kijelölő kormányrendelet alapdokumentációjának elkészítéséhez tartozó forgalmi vizsgálatok készítése.

Forgalmi vizsgálat és összehasonlító elemzés a 2035 évre a csatlakozó szlovákiai, az OTrT szerinti és a térségi közúthálózat fejlesztések megépítése esetén a vizsgálat tárgyát képező M0, M2 és M11 alábbi kiépítései mellett:

az M0 nyugati szektorának megépülését feltételező állapot

2*2 forgalmi sávval M0 90 km/ó és M0 110 km/ó engedélyezett sebességgel

az M0 és M2 megépülését feltételező állapot (továbbiakban „M0,M2”-ként jelölve)

2*2 forgalmi sávval M0 90, M2 90,110 és M0,M2 110 km/ó engedélyezett sebességgel

az M0 és M11 megépülését feltételező állapot (továbbiakban „M0,M11”-ként jelölve)

2*2 forgalmi sávval M0 90, M11 130 km/ó és M0 90, M11 110 km/ó engedélyezett sebességgel

az M2 és M11 megépülését feltételező állapot (továbbiakban „M2,M11”-ként jelölve)

2*2 forgalmi sávval M2 és M11 110 km/ó engedélyezett sebességgel

az M0, M2 és M11 megépülését feltételező állapot (továbbiakban „M0,M2,M11”-ként jelölve)

2*2 forgalmi sávval M0 90, M2 90,110 és M11 130 km/ó, M0 90, M2 és M11 110 km/ó,

M0,M2,M11 110km/ó engedélyezett sebességgel

Jelenlegi úthálózat

a mindhárom tervezett elem nélküli állapot

Az eredmények alapján kiválasztott változat kordonpontjainak forgalmi adatszolgáltatása az EVD alapját képező részletes forgalmi vizsgálathoz.

Vissza

A szerzői jogok védelmében a terv részleteit nem áll módunkban megjeleníteni.