M0 autóút Nyugati szektor döntéselőkészítő forgalmi tanulmány
2009
M0 highway west sector preliminary traffic study decision
Feladataink ebben a munkában:
M0 autóút nyugati szektor, 10. sz. főút - 1. sz. főút közötti szakasz tanulmánytervéhez, előzetes (környezetvédelmi) vizsgálati dokumentációjához, nyomvonal-kijelölő kormányrendelet alapdokumentációjának elkészítéséhez tartozó forgalmi vizsgálatok készítése.
Forgalmi vizsgálat és összehasonlító elemzés a 2035 évre a csatlakozó szlovákiai, az OTrT szerinti és a térségi közúthálózat fejlesztések megépítése esetén a vizsgálat tárgyát képező M0, M2 és M11 alábbi kiépítései mellett:
az M0 nyugati szektorának megépülését feltételező állapot
2*2 forgalmi sávval M0 90 km/ó és M0 110 km/ó engedélyezett sebességgel
az M0 és M2 megépülését feltételező állapot (továbbiakban M0,M2-ként jelölve)
2*2 forgalmi sávval M0 90, M2 90,110 és M0,M2 110 km/ó engedélyezett sebességgel
az M0 és M11 megépülését feltételező állapot (továbbiakban M0,M11-ként jelölve)
2*2 forgalmi sávval M0 90, M11 130 km/ó és M0 90, M11 110 km/ó engedélyezett sebességgel
az M2 és M11 megépülését feltételező állapot (továbbiakban M2,M11-ként jelölve)
2*2 forgalmi sávval M2 és M11 110 km/ó engedélyezett sebességgel
az M0, M2 és M11 megépülését feltételező állapot (továbbiakban M0,M2,M11-ként jelölve)
2*2 forgalmi sávval M0 90, M2 90,110 és M11 130 km/ó, M0 90, M2 és M11 110 km/ó,
M0,M2,M11 110km/ó engedélyezett sebességgel
Jelenlegi úthálózat
a mindhárom tervezett elem nélküli állapot
Az eredmények alapján kiválasztott változat kordonpontjainak forgalmi adatszolgáltatása az EVD alapját képező részletes forgalmi vizsgálathoz.
VisszaA szerzői jogok védelmében a terv részleteit nem áll módunkban megjeleníteni.